måndag 10 september 2012

I'm not perfect...

Min kollega på jobbet brukar säga att jag är bäst. Egentligen är jag inte det. Och hon menar det inte heller -  att jag är bäst alltså. :)
Men jag har sytt i så många år mer än henne att jag har mer erfarenhet. 

För ett tag sedan hittade jag det mest perfekta citatet och för att riktigt, riktigt reta upp henne har jag sytt det på en kjol så att det verkligen syns!

I KNOW I'M NOT PERFECT, BUT I'M SO CLOSE IT'S SCARING ME!

                                                                                    Jag började att sy kjolen och sedan skrev jag texten     med en krita längs med nederkanten.
Jag valde ett multifärgat garn och använde en gimping fot för att styra garnet längs med texten.





Tyvärr syns texten inte så bra på fotona, det är svårt att fota svarta plagg, men kjolen är otroligt snygg i verkligheten!

Och min kollega blir på såå gott humör när jag har den på mej!!!












1 kommentar: